Reklamačné podmienky
REKLAMAČNÝ FORMULÁR SI MÔŽETE STIAHNUŤ TU
Reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti Mgr. Jana Balážovej, so sídlom 96501 Stará Kremnička 229, IČO: 51266156, zapísanej v živnostenskom registri Okresného úradu Žiar nad Hronom, číslo živnostenského registra: 680-21145 (ďalej aj ako „naša spoločnosť“) a kupujúceho pri uplatňovaní práv zo zodpovednosti za vady, najmä rozsah, podmienky a spôsob uplatňovania práv z vadného plnenia, resp. zo záruky za akosť poskytnutej predávajúcim v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy.
- Reklamácie na poskytovanie služieb sa musia uplatniť písomne prostredníctvom e-mailu alebo kontaktného formulára na webovej stránke e-shopu do 14 dní od poskytnutia služby kupujúcemu.
- Kupujúci musí popísať príčinu reklamácie a poskytnúť dostatočné informácie o nároku na reklamáciu, vrátane popisu problému a dátumu, kedy sa problém vyskytol.
- Pred poskytnutím služby musí predajca informovať kupujúceho o možnostiach riešenia reklamácie a postupoch na ich uplatnenie.
- Ak reklamácia bude uznaná, predajca buď opraví chybu alebo poskytne kupujúcemu náhradu za službu.
- V prípade, že reklamácia nie je oprávnená, kupujúci musí uhradiť náklady na poskytnutie služby alebo na iné náklady, ktoré s reklamáciou súvisia.
- Ak sa reklamácia týka podcastu, ktorý bol zakúpený a nesplňuje očakávania kupujúceho, predajca môže buď poskytnúť nový podcast, ktorý splní požiadavky kupujúceho, alebo vrátiť peniaze za zakúpený podcast.
- Kupujúci má právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od jej uzavretia bez udania dôvodu, avšak ak už boli poskytnuté nejaké služby, kupujúci bude povinný uhradiť všetky náklady súvisiace s poskytnutými službami.
- Ak kupujúci požiada o zrušenie objednávky, predajca vráti kupujúcemu peniaze do 14 dní od storna objednávky, ak zákonné podmienky na odstúpenie od zmluvy boli splnené.
- Predajca môže odmietnuť poskytnutie služby v prípade, že kupujúci poskytne nepravdivé informácie o sebe alebo o svojich požiadavkách.
- V prípade, že kupujúci je nespokojný so službou, má povinnosť informovať predajcu a dať mu možnosť riešiť problém pred tým, ako sa obráti na sťažnosti alebo iné inštitúcie.
- Reklamačné podmienky sa riadia slovenskými zákonmi a právnymi